راهنمای خرید کابینت؛ کابینت سفارشی بخریم یا کابینت آماده

راهنمای خرید کابینت؛ کابینت سفارشی بخریم یا کابینت آماده

فهرست مطالب

همانطور که مشاهده می‌کنید امروزه قیمت کابینت افزایش یافته و تمامی افراد به دنبال استفاده از روش‌های کم خرج‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. یکی از روش‌های مدرن و امروزی استفاده از کابینت‌های آماده یا به اصطلاح پیش ساخته است. اگر چه این نوع کابینت از لحاظ مالی بسیار مناسب است، اما از نظر ابعاد و تناسب با سایر بخش‌های خانه و آشپزخانه می‌تواند مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. توصیه می‌کنیم پس از اینکه ابعاد آشپزخانه را اندازه‌گیری و طرح مدنظرتان را انتخاب کردید، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

کابینت پیش ساخته؛ مزایا و معایب آن

انواع کابینت مدرن مانند کابینت های گلاس و انواع کابینت کلاسیک مانند کابینت ممبران و نمونه‌های دیگر علاوه بر اینکه قابلیت ساخته شدن به صورت سفارشی را دارند به صورت آماده یا اصطلاحاً پیش ساخته نیز وجود دارد. در واقع این کابینت‌ها به تعداد انبوه ساخته و تولید شده و سپس در بازار مناسب به فروش می‌رسند. با توجه به اینکه در زمان‌های قدیم تغییر آنچنانی در این صنعت دیده نشده است، انجام این کار حرکتی مدرن و نوین محسوب شده و می‌تواند به تمامی افراد با هر نوع تمکن مالی این امکان را قرار دهد که به آسانی صاحب کابینت برای منازل خود شوند.

 

برای مشاهده  کابینت ممبران با جنس‌های متفاوت کلیک کنید.

 

آیا به راستی استفاده از این کابینت‌ها برای تمامی منازل مناسب است؟ اگرچه کابینت‌های پیش ساخته دارای مزایای متعددی چون نصب آسان، سرعت بالا در ساخت، جابه‌جایی آسان، عدم صحبت با کابینت ساز و قیمت مقرون‌به‌صرفه است، اما باید آن طرف قضیه یعنی معایب آن را نیز در نظر داشت. امروزه سبک دکوراسیون منازل متفاوت بوده و نمی‌توان از ساختاری از پیش تعیین شده استفاده کرد. جالب است بدانید از آنجا که این نوع کابینت را تنها می‌توان از مکان‌های معتبر خریداری کرد، باید علاوه بر دقت حین خرید کابینت به نکاتی چون تعمیر دشوار، محدودیت در طراحی، رنگ و ابعاد نیز توجه ویژه‌ای داشت؛ چرا که این عوامل قابل تغییر نبوده و می‌تواند مشکلات متعددی را برای شما رقم بزند. کابینت‌های پیش ساخته یا همان سفارشی دارای انواع مختلفی دیگری از جمله کابینت نئوکلاسیک و کابینت ‌ام دی اف هستند.

کابینت سفارشی؛ مزایا و معایب آن

همان طور که از نام این کابینت مشخص است، کابینت‌های سفارشی یا کابینت‌های معمولی در تمام مغازه‌های مرتبط یافت شده و شما می‌توانید با در نظر گرفتن ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود آن را خریداری کنید. در واقع حین خرید کابینت شما به هیچ عنوان محدودیت نداشته و می‌توانید به آسانی و با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل خود کالای مدنظرتان را خریداری کنید. پس از اینکه شما به مغازه مورد نظر مراجعه کردید، باید نکاتی چون طرح و رنگ و همین طور ابعاد مورد نظر را به فرد حاضر در مجموعه ارائه دهید تا بتوانید از قیمت کابینت آگاه شوید.

پس از آنکه تمام این مراحل به اتمام رسید، نصاب‌های کابینت به منزل شما مراجعه کرده و به آسانی آن را نصب می‌کنند. لازم به ذکر است اگر انتخاب شما کابینت سفارشی است باید بدانید که دیگر مشکلاتی چون عدم پر شدن فضا برای شما وجود نداشته و این بحران به هیچ عنوان گریبان گیر شما نخواهد شد. کابینت‌های سفارشی اگرچه قیمت نسبتاً بیشتری در مقایسه با کابینت‌های آماده یا پیش ساخته دارند، اما در عوض می‌توانند خود را با فضای داخلی آشپزخانه و دکوراسیون آن عجین کرده و از تمامی بخش‌های خالی به بهترین نحو استفاده کنند.

کابینت سفارشی؛ مزایا و معایب آن

انتخاب میان کابینت آماده و سفارشی

با توجه به این توضیحات و تفاسیر حال چه کنیم؟ اگر می‌خواهید جمع‌بندی مطلوب و مناسبی را از میان کابینت‌های آماده و سفارشی داشته باشید می‌توانید با مطالعه بخش زیر به این امر دست یابید. اهمیت به دکوراسیون فضای آشپزخانه می‌تواند علاوه بر زیبایی نمای ظاهری، روح و قلب خانه را نیز سرزنده نگه دارد.

ویژگی کابینت سفارشی کابینت پیش ساخته

امکان جا به جایی یا فروش ندارد دارد

تنوع در طرح تمامی طرح های مدنظر شما قابل اجرا است. تمامی طرح ها ساده بوده و امکان اعمال نظر شما وجود ندارد.

تنوع در رنگ بدون محدودیت محدود

کیفیت متریال استفاده شده با توجه به سلیقه و بودجه شما استفاده می شود. برای داشتن کابینتی با کیفیت باید به فروشنده ای مطمئن مراجعه کنید.

مقدار استفاده از فضا طراحی شخصی سازی شده و از تمامی بخش های آشپزخانه استفاده می شود. ابعاد ثابت بوده و نمی تواند از تمامی فضا به خوبی استفاده کند.

نحوه نصب زمان نصب به طرح و نوع کابینت مد نظر شما وابسته است. حدوداً در بازه 2 تا 5 ساعت نصب می شود.

قیمت اگر بخواهید بر اساس معیار های شخصی کابینت تولید شود، قطعاً نیاز به پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. با توجه به آنکه تولید آنها به صورت عمده است، قیمت نیز بسیار کاهش می یابد.

روند انجام کار روند انجام کار به طرح و نوع کابینت مد نظر شما وابسته است. چون از پیش ساخته شده است، روند نصب آن بسیار سریع است.

یکی از امکاناتی که برای کابینت‌های سفارشی وجود دارد، پشتیبانی سازنده آن حتی پس از نصب کابینت است. ممکن است به دلایل مختلف از جمله رطوبت، نفوذ آب یا حشرات، نحوه نگهداری و… مشکلاتی برای کابینت و بخش‌های آن رخ دهد. قطعاً وجود پشتیبانی بعد از خرید و حتی نصب کابینت یکی از مهم‌ترین دلایلی بوده که می‌توان نسبت به خرید کابینت‌های سفارشی مصمم بود؛ چرا که برای کابینت‌های آماده یا همان پیش ساخته این امر صادق نبوده و بسیاری از فروشندگان خدمات پس از فروش نخواهند داشت. اگر کمی به این موضوع توجه کنید خواهید فهمید که این امر نامطلوب بوده و باید تمامی افراد فعال در این صنف مسئولیت ساخت و نصب کابینت‌های خود را بر عهده بگیرند.

 

برای خرید کابینت آشپزخانه با بهترین قیمت بازار کلیک کنید.

 

سخن پایانی

با پیشرفت در تمامی صنایع شما می‌توانید پیشرفت حرفه کابینت‌سازی را با ارائه انواعی از کابینت‌های پیش ساخته یا آماده مشاهده کنید. اگر چه در دنیای امروز ساخت چنین کالایی بسیار زمانبر و دشوار است، اما باید پیش از خرید درباره مزایا و معایب آن اطلاعاتی را کسب کرد؛ زیرا امروزه خانه‌ها دارای معماری متفاوت هستند و نمی‌توان از کالا‌هایی از پیش ساخته همچون کابینت در تمامی منازل استفاده کرد. حال به نظر شما با توجه به تمام این تفاسیر می‌توان کابینت آماده یا پیش ساخته خرید؟

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جنس و نوع کابینت
شروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه
42,000,000
کابینت های گلاس ایرانی
48,000,000
کابینت‌های گلاس ترک
61,000,000
کابینت ورق ایزوفام
48,000,000
کابینت ممبران
69,000,000
کابینت نئوکلاسیک
79,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان
110,000,000
کابینت روکش چوب
66,000,000
کابینت ورق فرامید
58,000,000
کابینت ورق تیسان
46,000,000
برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش همین الان تماس بگیرید